• Portal
  • Forum
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc

Logowanie   Stwórz konto
Zaloguj się
Login:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
 
AleForum
AleForum Tematy pozostałe Hyde Park Zorganizowanie bankietu w górach

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Zorganizowanie bankietu w górach
Offline Tophe
Junior Member
**
Liczba postów: 31
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2020
Reputacja: 0
#1
02-26-2024, 07:18 PM
Witajcie! Szukam miejsca do zorganizowania bankietu w górach. Możecie coś konkretnego polecić? Z góry dziękuję za pomoc!
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz

Offline Unun
Member
***
Liczba postów: 59
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2020
Reputacja: 0
#2
02-26-2024, 07:19 PM
Bankiety, konferencje w górach czy szkolenia najlepiej zorganizować w hotelu BUKOVINA. W przypadku bankietu dobrym wyjściem będzie prawdopodobnie wybranie sali konferencyjnej ABC o powierzchni 547 m2. W układzie bankietowym bez problemu zmieści się ponad 300 osób. Z tej sali można bezpośrednio wyjść na taras i zielony skwer z miejscem na ognisko. Jak coś, to zdecydowanie więcej informacji o salach konferencyjnych dostępnych w hotelu BUKOVINA można zaczerpnąć z łam tej strony internetowej: https://www.hotelbukovina.pl/konferencje-w-gorach
Szukaj
Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

  •  
  • Wróć do góry  
  • Wersja bez grafiki  
  •  Kontakt
Theme © 2014 iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Poleć temat znajomemu